onsdag 26 augusti 2009

Varför räcker det aldrig?
Hur man än gör så kommer det alltid mer!
Man påminns ständigt och det spelar ingen roll hur mycket man försöker gömma sej!
Hela tiden kommer det upp saker som petar en i sidan för att påminna om hur ont det gör..
Att man faktiskt inte kan lite helt på någon och att inte ens den man tror sej känna behöver vara den man tror!
Det är det som gör ondast!

Att veta att om omständigheterna varit annorlunda just då, så hade jag kanske inte ens vetat..
Var det här inte första gången.. oavsett om det var det eller inte.. Hade det hänt igen om jag inte konfronterat? Det gör ont att inte veta.. Men ändå vill jag inte veta!

Hatar att det påverkar mej fortfarande..
Att det ändrat min syn på saker och fått mej att agera annorlunda!

1 kommentar:

Dan sa...

shit va vacker du är min kära! ja hoppas att du litar på mig så mycke det går! =) puss