torsdag 13 augusti 2009

Bra start!

Bra start på dagen!
Vaknade lagom tidigt/sent och Linda låg och läste..Michel hade gått till jobbet.
Vi åt frukost och tittade på tv.. Var ute med Yama en sväng..
Nu sitter vi bara med tvn på, Linda läser och jag sitter här..
Så skönt att bara kunna vara..
Att inte känna att vi behöver underhålla varandra eller säga något bara för att vi är med varandra!
Så har det nog alltid varit med oss.. Det är avslappnat och bekvämt!
Känns verkligen som en bra start på dagen! :)

I övrigt så blire ung08 om det nu verkar bra.. Annars skiter jag i det!
Daniel ska på Infected Mushroom ikväll!
Jag är så JÄVLA avundsjuk!!!!
Hade verkligen velat följa med, men har inte råd!
Det kommer nog vara galet fett!
Glad för hans skull och önskar att jag kunde följa med!

3 kommentarer:

Nickis. sa...

jag hade aldrig kunnat va glad för någon annans skull för jag skulle tycka att jag förtjänade att gå dit mer är den personen ;)

Pauo sa...

hahaha! Men du är ju mongo, såå..

Nickis. sa...

jag är inte mongo! jag är fullt normal. inte ett enda fel på mig... inte som finns på papper iaf =)