måndag 31 augusti 2009

På onsdag fyller jag år!

Okej.. På onsdag fyller jag år..
Det blir nog ingen stor grej, men på förmiddagen tänkte jag fika med den som är sugen
Café 60 vid 12 tiden..Så den som känner för det är meeeer än välkommen! :)
Sen blir det middag med familjen hemma hos mej faktiskt..
Mamma är så gullig att hon (jag hjälper självklart till) fixar tacos i sitt kök och tar med in till mej.
Sen senare på kvällen tänkte jag gå och ta nån öl på nått hak.. så den som inte är sugen på fika kanske vill dyka upp då.. :)
Vore iaf kul att få lite sällskap i mitt födelsedagsmys!
Ingen stor grej som sagt.. utan bara för att jag fyller år och känner för att utnyttja det! haha!

Café 60 ligger på sveavägen 60, korsningen kammakargatan..
För den som känner för att dyka upp spontant, annars äre bara att höra av sej!

Pusshej!

5 kommentarer:

Kakan sa...

jag kommer! jag kommer! på allt :D

och jaa. nu e jag hemma!

Isabelle sa...

Jag kommer!! :)

Linnea sa...

BE THERE OR BE SQUERE. Ill be there :)

Nickis. sa...

jag kommer på kvällen men dricker cola =)
man kan ju inte missa bästa paulinas födelsedag! =)
bara två timmar kvaaar!

Pauo sa...

Haha, va gulliga ni äär! :D PUSSSSS!