torsdag 13 augusti 2009

Onsdag.


Kom precis upp ur tvättstugan..
Hade saker på tork, men allt var torrt nu!
Hade egentligen inte så mycket tvätt men tvättade badrumsmattan och en duk oxå..
Sånt måste ju tvättas speciellt så det blev lite mer än vad jag hade tänkt..
Nu ligger jag på min säng, Linda och Michel är här och sover kvar!
Vi har haft en mysig kväll.. Ätit kakor, godis och popcorn!
Druckit ett jätte gott te jag fick av Gisela och snackat massa strunt!
Det är alltid mysigt när dom är på besök och det var länge sen nu!

Oscar kom hem idag från turkiet..Var uppe med lite äckliga kakor (dom var dock godare idag) och hörde hur han hade haft det!
Han var brun och hade tatuerat sej..Han hade haft det jätte kul och träffat nya människor, så det var sorligt att åka hem..Men han verkade ändå tycka att det var rätt skönt!
Han fyller ju 18 snart.. Den 27 augusti.
Tänk va stor han blir.. Känns så konstigt, han var ju liten nyss?
Jag med iof..men han är ju alltid min LILLEbror!
Vi pratade lite kort om det och han tycker det känns lite jobbigt att bli vuxen..Det är så svårt att köpa present till honom så jag föreslog att jag ska bjuda honom på en utekväll.
Det kan bli kul, även om vi inte riktigt kommer gå på samma ställen sen eftersom han gillar en annan typ av människor och musik..Men nått hak borde vi ju kunna sitta på! :)

Daniel sover hemma inatt.. Han ska upp tidigt på begravning så det var bättre att han sov där..
Men det känns konstigt att han inte ligger bredvid mej i sängen..lite smått ensamt fast Linda och Michel ligger på bäddsoffan!
Det kommer iof vara skönt att kunna bre ut sej som man vill,men jag brukar sova oroligare när han inte sover bredvid!Men vi får väl se.. en natt är ju ingen fara egentligen..vi har ju sovit ifrån varann massor i sommar..
Men då har vi ju inte ens varit i samma stad, så då känns det okej..Men nu är vi ju ändå i samma stad och kan ju lika gärna sova ihop! Men jag har ju alltid Yama!
Jaja, nog med gnäll!

Torsdag imorrn..Få se vad dagen bjuder på! :)
Nattinatt!

Inga kommentarer: