måndag 10 augusti 2009

Jaha, då börjar jag om då..
Raderade allt det gamla och redigerade lite i layouten..
Har ju fortfarande blogg.se men får väl se om jag går över till den här helt ist..
Känns ju trist att lämna den andra när jag fått med så mycket i den..
Men det känns ju bättre att kunna sortera och redigera saker som man vill, vilket man kan här!

Så.. Idag är det måndag.
Jag är fortfarande festival sjuk och hostar slem förfullt!
Foten som jag hunnit stuka två gånger på en månad är mycket bättre!
Jag har fortfarande bandaget på men går inte på kryckor iaf.. Orkar inte!
Det är klart det gör ont när jag går på den, men det är inte outhärdligt!
Håller fortfarande på med mitt utrensande i lägenheten och tar lite i taget..
Det skulle inte behöva ta så lång tid som det gör egentligen, eftersom lägenheten inte är speciellt stor..
Jag har dock en himla massa grejer så jag skulle ju kunna skylla på det..
Men sanningen är att jag blir så rastlös och uttråkad att jag måste byta syssla lite då och då..
Jag började t.ex med garderoben..sen gick jag över till köksskåpen. Igår frostade jag av kyl/frys och skurade ur hela skiten..
Jag och Daniel gick ner till pris extra och handlade lite..
Idag blir det dammsuga i ALLA hörn och kanter och sen skura med min nya skurhink och mopp jag fick av mamma! :)
Nästa projekt blir väl sortera alla grejer i korgarna och slänga all skit jag sparat på!
Borde skura ur vitrinskåpet också men det känns nästan som det jobbigaste!
Jag fattar inte vad jag gör för fel.. Men speglar och glasrutor måste hata mig!
Hur mycket jag än anstränger mig och verkligen försöker få det blankt och rent, så blir det alltid alltid alltid märken efter trasan eller skrapan! förstår det inte!
Vitrinskåpet har massor med glasrutor och hyllor! BAH!

Ja..men men... nu borde jag väl sätta igång för att inte behöva hålla på hela kvällen!
Hörs och ses!
Pushej!

Inga kommentarer: