onsdag 7 oktober 2009

Quornfärs!

Jag var nyss med om sjuuukaste grejen!
Linda gick nyligen och jag gick upp till mina föräldrar för att hämta en skål quornfärs som jag fått av min mamma.. Hade med Yama för att kissa henne samtidigt!
Pratade lite med min pappa som precis skulle gå och lägga sej, gick runt hörnet på gatan för att Yama skulle få kissa..
Ställde skålen med färsen på nerdesta trappsteget utanför port 29 medan, kunde se den hela tiden så att ingen kom ut och tog den eller ngt..
Så på väg tillbaka hör jag att det rinner vatten i närheten av skålen.. Tänker att det är någon som har hällt vatten i askkoppen som sitter ovanför på väggen (kanske för att släcka en cigg eller ngt??)
Skyndar på lite så att det inte ska rinna ner i skålen..
När jag kommer fram ser jag att det är en man (som bor i 25an, men verkar hänga rätt mycket i 29an) som står lutad i hörnet och kissar rakt ut i trappan!!!
Det rinner ner och stänker verkligen!
Jag blir helt chockad! Får ur mej ngt som "Du kissar ju på min mat?!" och Yama skäller hysteriskt!
Han svarar förvånat och lite smått oförstående "Din mat??"
Jag tar skålen fort och skyndar till min port.. Jag fick fan kiss på handen och det var redan kiss i skålen!!
Jag blev så chockad att jag skakade och fick knappt upp mina nycklar..
Jag fick slänga hela quornfärsen och stoppade min tröja i smutstvätten efter att ha tvättat hela armen 5 gånger!
Så jävla sjukt avslut på kvällen! Haha!
Nattinatt!
Puss

7 kommentarer:

flippiie sa...

Varför dumpa du inte skålen??:O :O
haha fan va stört asså..

Pauo sa...

Dumpa skålen?! Skojar du.. det var ju en av mina fina skålar!! Jag får diska den ordentligt!

anna sa...

hahaha!

Nickis. sa...

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAA JAG DÖÖÖÖR HAHAHAHAHHAHAHAH ROLIGASTE PÅ LÄNGE HAHAHAHHAA KAN VERKLIGEN SE MIG DIG FRAMFÖR MIG O YAMA SOM HETSAR FETT MYCKET

Pauo sa...

jaa.. nu i efterhand är de ju galet kul.. men först var de nästan läskigt.. jag är rädd för honom! hahaha!

lina sa...

hahahahaha fyfan va äckligt!

L to teh K sa...

AHAHAHAH FYY... va tvungen å läsa högt för carina här för d va så roligt. påminn mig att unvika den kisskålen nästa gång jag e hemma hos dig.