måndag 12 oktober 2009

Måndag!

Skön morgon när man vaknar av klockan och inser att man ställt den en timme senare än man borde..?!
Vaknar ordentligt på bussen med en kaffe och ska av The Liptones i lurarna!
Seg dag.. Inget händer och p3 spelar samma musik som alla andra dagar..
Ute är det höst och blåser riktigt kallt!
Ganska folktomt och dystert faktiskt!

Längtar till torsdag.. Då åker jag till Hova och hälsar på Bettina och hennes familj.. Och alla andra gamla vänner oxå hoppas jag! Ska bli kul!
Skönt att åka bort ett tag oxå.. Jag tror jag behöver det!
Det var typ 5 - 6 år sen jag träffade folket där nere, så det känns spännande att se hur dom  har det nu!
Endel har ju skaffat familj så det känns ju som man borde uppdatera sej lite! kulkulkul!

1 kommentar:

kakan sa...

ååh då ska jag ha yama yama yamaaa :D