fredag 30 oktober 2009

Gomorn?

Snark snark snark..
Min lägenhet är full av djupt sovandes människor som andas tungt!
Snarkningar som ekar i huvet och jag vill inget annat än att sova!
Klockan är tidigt på morgonen och jag har gett upp.. funderar på att göra mina ärenden på stan redan nu ist för att sova ordentligt.. verkar ju ändå inte bli ngt av det!
Hade en riktigt rolig kväll igår iaf!
Najs att ha det på göta källare och grymt mkt bra live!
Träffade folk jag inte träffat på ett tag, vilket gjorde mej glad!
Ännu gladare var jag av att umgås med flickorna hemma hos mej innan.. Händer ju inte allt för ofta!
Har inte sett Carina på mer än en månad och hon är lika snygg som jag minns henne!
Hade jätte kul både hemma och på 2års festen..och ett galet trevligt avslut här hos mej!

Städade undan innan jag gick och la mej..skönt!
Då har jag bara Buttricks och  lite andra små ärenden att göra sen..
Hoppas på att träffa Ulrika oxå..

Skulle självklart vilja sova mer men det verkar som sagt inte gå riktigt..
Får ingen ro.. Vi är tre i min säng ..och man skulle kunna tro att det är trångt, men icke! Det är ju ändå en 140 säng, så det går bra!
Tre små tjejer som ligger stilla på sin plats..och jag får dessutom sova ytterst! (jag tycker om att göra det)
Men jag kan inte slappna av..är stressad! (som vanligt)
Får lägga mej tidigt sen och sova lite middag..

Ska väl försöka sova lite mer innan jag drar iväg, men först en promenix med Yamis!
Får väl släpa henne runt kvarteret iaf!! haha Min lata lilla hund!

Kaffe har jag iaf fått! Jippie!

Inga kommentarer: