söndag 4 oktober 2009

Mys i Rissne!

Sitter hemma hos Linda & Michel.. Och Calle nu för tiden..
Det är verkligen alltid lika mysigt att vara här!
Åkte hit igår efter jobbet..Linda bakade bullar och dom blev SJUKT goda! Dom var verkligen fluffiga.. har fan aldrig smakat så fluffiga bullar! Sen åt vi kantarellmackor och kollade på körslaget! Haha.. galet mysig kväll..
Sov kvar och fick frukosten serverad!
Nu kollar vi idolrepriser och Linda fixar lite..
Michel jobbar och Calle är på sitt rum..
Avslappnat och mysigt.. som alltid!

Jag önskar att vi bodde närmre varann.. jag veeet, det är inte långt från gärdet till rissne!
Men som i vallentuna, då kunde vi till varandra..
Jag saknar att ses och umgås.. alla samtal och allt kul vi gjort ihop.. Vi umgicks ju nästan hela tiden.. nu ses vi nästan aldrig..
Michel jobbar iof alltid, tråkigt nog.. honom ser man ännu mer sällan..Men det måste bli ändring på det här.. Skärpning!

Ni är iaf UNDERBARA!
Jag är så otroligt glad att jag har er!

Puuus!

Inga kommentarer: