tisdag 17 november 2009

Musikalisk höst!


Imorgon spelar Dead PrezNalen!
Jag vill vill vill verkligen gå! Jag missade ju  förra gången och FÅR FAN INTE missa den här!
Jag vet ingen som jag kan gå med, men då går jag fan själv!
Jag får väl stå där och se mobbad ut.. det är det nog värt!
Har fan velat se dom sen jag började lyssna på dom som liten fjortis!
Något av den bästa hiphopen och mååååånga många minnen! uhm uhm uhm!

Förutom det så spelar Kultiration på fredag och biljetterna är redan köpta!
Kommer bli grymt grymt grymt! Ser fram emot det som fan!
Marcus Bergs röst är ju underbar och känslan i låtarna når in till hjärtat!




Kärlek!

4 kommentarer:

lina sa...

åh, jag har också sett kultiration på mosebacke, dem är sjuuuukt bra!

kakan sa...

hallåååå UPPDATERA MERA!

Pauo sa...

Göööre själv!

kakan sa...

meh lägg av rå :/