tisdag 3 november 2009

Bra humör!

Vaknade på bra humör idag! (första gången på galet länge)
Kände mej utvilad och hade gott om tid på mej..Tog en dusch, åt lite frukost/lunch..
Skulle ta en promenix med Yama när jag upptäckte ngt konstigt..
Kopplet hängde inte där jag brukar hänga det och mina skor stog framme! Då började jag få minnesbilder..
Väldigt svaga och jag trodde först att det var ngt jag hade drömt!
Ett par mjukisar som legat i badrummet kvällen innan låg på golvet bredvid sängen och mina nycklar låg i jackfickan.. Jag har varit ute med Yama inatt!
Jag trodde att jag hade drömt det, men det har faktiskt hänt på riktigt..
Jag minns svagt att Yama väckte mej (duktiga hund) och ville gå ut.. Nästa svaga minne är att jag går ner för trappan i trappuppgången.. Men mer än så minns jag inte!
Jag måste ha gått upp, tagit på mej första bästa byxor och gått ut med henne.. Gått in och lagt mej igen..
Skumt.. tur att jag iaf tog på mej byxor, kom ihåg nycklar och att jag låste dörren efter mej när jag kom in! Haha!

Jag lämnade Yama hemma och gick mot östermalmstorg.. riktigt skönt väder!
Känner mej nöjd med mitt klädval och har tom örhängen på mej idag! det var länge sen..
Ska träffa Kakan senare.. Hon är hundvakt idag åt Nikita och Zorro så dom kommer till Gärdet och leker med mej och Yama! Tur att det är fint väder!
Senare har jag tvättstugan och det behövs verkligen! Ska tvätta allt allt allt och dammsuga!

Det känns som allt är kul idag.. Sånna här dagar vill jag ha fler av! Geemej!

1 kommentar:

Anonym sa...

HAhahahaha :D

sjukt bra.


/MPNZ