onsdag 4 november 2009

Bajsmobil!

BAH! Min mobil säger att den inte har nått nät.. vet inte om det är comviq som är bajs eller telefonen!
Det lär ju va telefonen eftersom andra verkar ha nät!
Jävla bajs!
Jag kan varken smsa eller ringa..alltså inte ta emot ngt heller! JAG BLIR GALEN!
Ska jag gå så här hela dagen?!
Jag skulle ju åka till Ulrika nu på morgonen och hon måste möta mej eftersom jag inte varit där förut..Men hur fan ska hon kunna göra det när hon inte vet när jag kommer?! ÅÅÅÅH!
Jag ska fan gå till tele2 och gnälla! Men som sagt lär det ju va telefonen så de spelar nog ingen roll.. men alla försök är bra! FUCK!



2 kommentarer:

Sofa sa...

NÄÄ??? jag hade inte heller något nät när jag vaknade imorse! trodde också att det var min stackars mobil det var fel på men jag prövade att stänga av och blåsa lite SIM-kortet och stuff, funkade andra gången.. lycka till!

Anonym sa...

HZHZHZH:

AKTUELLT (2009-11-04 kl 10:09)
Vi har förnärvarande stora störningar i vårt mobilnät. Det berör alla våra kunder i hela landet för 2G, 3G, SMS och MMS. Felet beror på ett planerat arbete under natten, där våra kunders telefoner hämtat en uppdatering från mobilnätet, skapat kö i våra växlar. Under förmiddagen väntas köbildningen minska och fler samtal släpps igenom. Under efermiddagen beräknas problemen vara helt lösta.