onsdag 16 september 2009

I min fantasi-ask!

Tänkte tipsa om en tjej som heter Julia..
Förutom att hon är jätte söt så är hon en galet galet duktig sångare..
Hon är en sån där som verkligen är riktigt duktig på det hon kan, och mycket kan hon oxå!
Kreativ! Jag beundrar henne!
Men hennes röst.. Jag ryser! Den är så otroligt vacker och hennes musik är riktigt bra!
Hon spelar instrumenten själv och skriver sina egna texter..
Lyssna på hennes Myspace! > Julia Westlin


Jag kommer aldrig glömma när jag precis hade flyttat in här på Sandelsgatan..
Hon och Sandra var här och hade en mysig kväll/natt i min då relativt tomma lägenhet..
Levande ljus hade vi och dom hade gitarren med..
Det var den kvällen jag skapade mej en "ask".. Ingen riktig såklart.. men en "fantasi-ask".
Det finns ju tillfällen och saker som man skulle sparat i en ask om man kunde!
Inte vilka tillfällen, saker eller känslor som helst.. Utan det är såna som skapar något udda hos en!
Den där kvällen skapade jag mej en sån ask för att kunna lägga den kvällen där..
Den stunden dom satt och sjöng tillsammans och spelade gitarr.. känslorna jag fick var udda!
Jag ville stanna tiden...

Lyssna på hennes musik.. NJUT!

3 kommentarer:

Axel L sa...

Hon var juh underbar att lyssna på ^^
Hon gick i samma klass som min tjej i högstadiet =D

Pauo sa...

Gick hon i Vallentuna? :/

Axel sa...

näää hon gick i Mörby.
Men jag tror inte Julia gick där så länge, jag kommer inte ihåg exakt ^^