söndag 27 september 2009

Lördag på Storholmen!

Jag känner mej tom i huvet..
Trött som bara den och har ont i hela kroppen!
Jag är ute på landet med familjen.. Åkte ut i förmiddags och har haft en jätte mysig dag!
Vi käkade lite makaroner när vi kom ut och jag gick husesyn! Nyrenoverat och GAALET fint!
Öppna ytor, stora fina fönster och nytt golv..Jag vill ha det nya köket hemma hos meeej! haha!
Sen sov jag och Oscar middag i hans lilla stuga (min är numera förråd under renoverandet).
Annars har vi spelat uno, kollat youtubeklipp, umgåts och ätit mysig middag!
Pappa och jag åkte och handlade sånt som blitt glömt när han storhandlade och jag fick köra båten! IN I VASSEN! haha..

Nu ligger jag och Oscar i stugan igen och ska sova..
Yama är med oxå såklart! :)
Ska bli mysigt att vakna upp och äta frukost här ute.. och imorn ska jag och mamma måla!

Nattinatt partyfolk!

1 kommentar:

Kakan sa...

jaag har hört att man kan ha jäättetrevlit på kungsHOLMEN oxå.. tihi!