måndag 7 september 2009

En dag med Ulrika och Zeke

Idag har jag varit med världens bästa Ulrika och Zeke!
Dom är så otoligt fina och Zeke är verkligen vacker! Han har sån karaktär och är riktigt gooo!
Ulrika är en fin mamma och jag tycker det är så roligt att träffa dom båda!
Jag kommer aldrig glömma när Zeke låg i magen och jag fick känna på den..
Och han sparkade! BAH!
Det var så galet! Jag var upprymd heeela dagen och blev glad när jag tänkte på det!
Det ver verkligen häftigt att få känna det!
Nu är han ute och en till är på väg..
Vi gick på stan och åt och drack kaffe.. prata strunt och busade massa med Zeke!
Han är så sprallig och glad.. Smart är han oxå!
Han förstår mycket mer än vad han kan säga..men han uttrycker det på annat sätt!
Ulrika är så duktig verkligen.. jag är så imponerad över hur mycket hon klarar och biter ihop!
I mina ögon är du grym! Du är min idol!














Puss puss puss

Inga kommentarer: