måndag 7 september 2009

Lite om min födelsedag..

Jag tänkte bara säga att jag hade en uuuunderbar underbar födelsedag!
Den var verkligen galet mysig!
Först mysigt fika med Linnea, Isabelle, Kakan, Filippa och Linda.. Nettan dök oxå upp!
Jätte mysig.. dom lurade mej när jag frågade vart dom var när jag var på väg dit..men egentligen så satt dom redan där! Jag fick fina presenter och en kakbit med ljus i! Jätte fint!
Senare så fixade jag och Kakan lite grejer på stan för att sen åka hem och fixa iordning inför middag med familjen!
Jätte mysig middag även om några uteblev.. Det blev en riktig tjejmiddag ist! :D
Fick en oootroligt fin dator (rosa och liten) av familj/släkt och farmor hade även stickat sockor till mej!
Av Oscar fick jag ett rosa ljus som luktar galet gott och ett rosa skrivblock! PERFEKT!
Hade jätte trevligt och det var roligt att få ha middagen hemma hos mej.. det blir inte så ofta eftersom det är så litet.. God mat och tårta åt vi oxå!
Efter middagen satt jag och Kakan kvar och snackade skit tills Daniel kom från jobbet..
Då drog vi till Little persia för att ta en öl! Det var jätte många där och det gjorde mej jätte glad!
Hela dagen var så mysig just för att jag bara bestämde vad jag själv ville göra och sa att folk mer än gärna fick göra mej sällskap.. och så många dök upp! Jag hade jätte kul!

TACK ALLIHOPA FÖR EN UNDERBAR FÖDELSEDAG!
Jag hade verkligen jätte roligt och jag uppskattade ert sällskap till tusen!
Puss

Inga kommentarer: