tisdag 12 oktober 2010

En tugga ångest?

Kan man äta upp sin ångest så gör jag det.. Proppar in den i munnen, tuggar snabbt och sväljer!
Känner hur den sakta tar sej ner genom halsen, fastnar i bröstkorgen tills jag med hjälp av ett glas vatten lyckats skölja ner den till magen..
Där ligger den och skvalpar, kittlar och irriterar.
Jag fortsätter tränga ner mer tills det blir stopp och allt fastnar i bröstkorgen.. Växer och bultar..
Mitt inre får inte längre plats i kroppen, hjärtat känns som det ska explodera och alla gångar är täppta!

Vad händer när det blir för trångt..får man byta kropp då? Till någon som får plats med mitt inre!
Som med en lägenhet som är för liten.. byter man till en med ett extra rum.. Funkar det?
Någon som har en kropp med extra rum att hyra ut? Vore toppen!

1 kommentar:

Axel L sa...

Det där är något jag håller på att kolla på också, de e fan lite bökigt!
Saknar dig Pauo, hör av dig så tar vi en fika eller nåt? Jag kan när som efter kl 5 på vardagar ;)
Kramar / Axel L