tisdag 11 maj 2010

Väntan på svar

Jag är nervös och orolig..Det kniper i magen!
Det händer för mycket nu.. en opereras och en annan åker in med ambulans..
Jag sitter hemma och väntar väntar väntar..
Väntar på att få veta vilket sjukhus ambulansen åker till..
Väntar på att besökstiden ska börja och operationen är under kontroll..
Operationen går säkert bra och det ska ju va lungt redan idag.. men jag är nervös..
Ambulansen ger säkert bra svar på vad som händer, men oron över att inte veta kniper i magen!
Jag vill veta vilket sjukhus så jag kan åka dit om det händer något mer..
Min lilla mage klarar inte så mycket oro på en gång!
En nervös person som jag klarar inte när dom jag älskar råkar ut för massa tråkigheter, jag blir som en stirrig höna här hemma!
Jag hatar att vänta!

Jag ska till tandläkaren imorn oxå.. :(