tisdag 6 april 2010

Titta, det va en hund där under!?

Min underbara hund fryser så mycket på vintern och eftersom det varit superkallt i vinter så lät jag henne bli långhårig på riktigt.. Har nog aldrig låtit det bli så långt som nu..
Dock så har jag inte borstat henne eftersom jag inte vetat vart borsten är ens bland allt stök..så ja.. Hon har varit ett litet ruffsigt odjur! Sådan mor..sådan..? haha..nä, kanske inte..
Hon är ju otroligt söt med lite längre hår, som ett litet gosedjur ser hon ut..
Men nu börjar det bli varmt, så vinterpälsen åkte av.. Skönt eftersom det fasnar massa sand i tovorna!
Dessutom ser hon lite tuffare ut nu..så hon kan moppsa upp sej ordentligt när hon är ute och voffar på gatorna!



















När någon är så snäll och lånar ut sin hårtrimmer så fixar vi det lite bättre.. Men fin blev hon ändå.. och LITEN!

1 kommentar:

Axel sa...

Åååh talle fjanten..
Saknar Jamma och dig!
Ni måste komma till mig & visse verse!!