torsdag 29 april 2010

Dammsugartrubbel

Hänger i Skanstull med Yama.. Måns och Lucas är på jobbet och hantverkarna som va här och installerade bredband har dragit.. Jag tog mej an lite av disken och beslöt mej för att de va rätt soft att pyssla lite..
Eftersom sofforna redan va utdragna (ni vill inte veta hur de såg ut bakom) och golvet rensat på diverse smutstvätt, mynt och annat kraffs. så bestämde jag mej för att dra ett varv med dammsugaren..
De är ju lite kul att leka hemmafru ibland.. speciellt när de blir så sjukt stor skillnad av minsta lilla och det uppskattas till tusen!
Men icke sa nicke.. inget dammsugande här inte.. den ville visst inte suga upp något alls.Jag skrev till Måns och påpekade vilken kass dammsugare han har.. "det är något som fastnat" säger han då.. jaha.. hmm, då kollar vi de då tänkte jag..man lär väll se vart de sitter fast och kunna göra ngt åt de?
Plocka isär röret men verkade lungt.. slangen då? plockar bort den.. och ut ramlar en jävla massa skit som inte ens får plats i dammsugarpåsen längre. HAHA säger jag bara.. det är väll det första man kollar när dammsugaren slutar funka?! jaja..va ska man säga, städning är inte riktigt deras starka sida och det bästa är att dom accepterar det.. ;)
Men men.. då har vi löst det problemet och Lucas fick i uppdrag att köpa påse på väg hem..
Vem vet..jag kanske har dammsugarandan uppe fortfarande då..?



32 dagar kvar!

2 kommentarer:

Sofia sa...

känns bra att veta att någon tar hand om dom där två.. :) men vad är det för jävla nedräkning??? sjuukt nyfiken! <3 <3 <3

Pauo sa...

Ja, men det har jag nog alltid gjort? haha..och dom håller koll på mej?
HHaha, na..det är bara lite kul typ.. man måste ju ha ngt att se fram emot så vi räknar ner tills livet blir lite slappare bara.. haha ) <3