tisdag 17 augusti 2010

Ungerskt internetcafé

jaha, budapest - ungern da..
Sitter pa ett tusen grader varmt internetcafé nara stationen i budapest..
Det ar sa galet svettigt att min rumpa kommer klibba fast i stolen innan jag gar har ifran..
Orkar inte skriva speciellt mycket nu, far gora det nar jag kommer hem ist och kan anvanda normala bokstaver..
Vi vantar iaf pa att taget ska ga mot berlin.. sen efter heldag i berlin blire hemat..
Forutom alla saknade och gullehund sa kanns det trakigt att komma hem..
Skont saklart att komma hem till sina saker och SANG! men trakigt med sverige.. eller?
Jaja.. vi far val se.. berattar mer om allt nar jag val ar hemma.. har tusen tusen bilder oxa!!!!

karlek!

1 kommentar:

Nickis. sa...

Ja ja! Kom hem nu! Du har varit på vift fööörlänge! Jag saknar dig min fina stjärna!