onsdag 10 februari 2010

Game Over Gambler!

Hur blev det så här?
Kan vi inte spola tillbaka tiden och låtsas som om inget hänt? som om inget var sagt..
Var vi tvungna att gräva i saker som ändå bara låg där de låg?
Nu är det för sent och allt flyger runt i luften som ett dammigt moln!
Man får väll se hur det blir när det hela lägger sig och kanske sopas det över igen.. Det kanske blir bra..
Vi kanske har tagit rätt beslut eller kommer fram till något vettigare.. tiden får visa, det gör den alltid.
Frågan är om man orkar vänta! Vänta är det värsta jag vet, och det kommer kännas så sjukt jobbigt..
Snälla, spola tillbaka..Gör allt bra igen!
Handlar allt om rädslan över det seriösa, det riktiga och viktiga eller är det så här allt ska vara.. Jag känner mig förvirrad och förstår inte ens mig själv..
Jag trodde jag kunde reglerna, men uppenbarligen hade jag fel.. Allt är ett stort jävla missförstånd!

Inga kommentarer: