torsdag 21 januari 2010

Jag har rotat fram en gammal tröja bland alla kartonger och påsar..Kollar tråkig svensson tv och är allmänt uttråkad..
jaha..snart flyttar man då.. Det kommer bli grymt! Hallonbergen!
Jag och Miranda ska bo där.. Det är en stor lägenhet och vi får varsitt rum..
Ett kök med plats för matbord, balkong! Jippie!
Vi tycker om samma stil och färger så inredningen kommer bli perfekt!
Ja, så nu räknas det ner som sagt.. 31a får vi flytta över grejer och vi har redan börjat packa!
Jag känner mej som vanligt stressad och det känns som jag aldrig kommer få med mej allt!
det är klart det är mycket, ett helt hem, dessutom är jag en hamster!
Men ja, allt kommer nog med..mycket kan jag ju inte ens packa ner försen det blir dax!
Trots stressen vill jag flytta imorn!
Shit, de kommer bli sån skillnad..så mycket yta!

nu ska jag ut en sväng.. puspus

1 kommentar:

Lussi sa...

Aah vad kul! Älskar att inreda :)
Hoppas det blir bra!
Ha de gott, Kram!